Aftellen naar ons vertrek!

zaterdag 24 januari 2009

Een hele dikke MERCI!

Hallo Hallo!

Vrijdagmiddag kreeg ik onverwachts bezoek van enkele leden van het oudercomité van de St.-Maartensschool in Loppem. Ze hadden een cadeautje mee. Bij het openmaken ontdekte ik een cheque van 100 euro om ons project in Tanzania te ondersteunen.
Dit had ik helemaal niet verwacht. Ik vind het een héél mooi gebaar en wil met dit bedrag graag iets moois proberen te verwezenlijken in Tanzania. Wat we er precies mee zullen doen, kunnen we het best ter plaatse uitzoeken, maar ik laat het jullie zeker weten! Het bedrag zal zeker heel nuttig besteed worden.

Daarnaast hebben we ook heel wat interessant materiaal kunnen inzamelen dankzij een oproep die ik mocht lanceren bij de leerlingen van de St.-Maartensschool.

Héél erg bedankt en ik hou jullie via deze blog op de hoogte!

Vele groetjes
Jolien

Geen opmerkingen: